Followers

JOIN OUR BUSSINESS

Cara Kuruskan Badan Dengan Cepat dan Berkesan

Dapatkan cara menguruskan badan anda tanpa mengganggu kesihatan dan malah anda makin sihat.

Dr Diet - 21 bungkus per kotak

Meninggalkan hidangan, menahan lapar, senaman melampau – sering kedengaran dan semuanya kerana hendak kuruskan badan?

Bersenam hampir setiap masa hanya untuk kuruskan badan?

Kebanyakan metode diet atau teknik kuruskan badan menekankan pengambilan kalori yang amat rendah dan penurunan berat badan mendadak. Ini selalu mengganggu kadar metabolik kita dan menyebabkan kehilangan air dan otot yang melampau, keletihan dan masalah kesihatan. Lebih teruk, berat badan biasanya akan memantul semula kemudian. Dengan program pengurusan berat kalori sederhana rendah Dr Diet(teknik kuruskan badan), anda kini boleh menghilangkan, mengekalkan atau menambah berat secara sihat, fleksibel dan selamat. Ia direka untuk menguraikan lemak melalui ketosis lembut sementara mengekalkan kadar metabolik, maka kehilangan berat bukanlah disebabkan kehilangan air atau otot, dan pemantulan berat tidak akan berlaku.

Salah satu kebaikan hebat Dr Diet ialah fleksibilitinya. Dengan Dr Diet, anda masih boleh mengambil sekurang-kurangnya 1 hidangan normal harian, maka tiada keperluan untuk menahan lapar, menahan nafsu makan atau mengabaikan kesemua temu janji makan tengah hari atau malam semata-mata untuk kuruskan badan. Dr Diet juga mengekalkan kesihatan dan tenaga anda kerana ia diformulasikan berasaskan Rekomendasi Panduan Makanan Asia dan mengandungi banyak vitamin, mineral dan serat diet yang penting disamping boleh kuruskan badan.

Keberkesanan Dr Diet dalam kajian klinikal Johns Hopkins University of Medicine menunjukkan bahawa lelaki secara purata kehilangan 30kg dan wanita 21kg sepanjang tempoh 16 minggu dan kini semua orang boleh kuruskan badan. Formula kuruskan badan  ini juga digunakan di kebanyakan hospital, direkomenkan oleh lebih daripada 15,000 doktor di Amerika dan digunakan oleh lebih daripada jutaan pengguna untuk kuruskan badan.

Untuk kuruskan badan Dr Diet boleh didapati dalam perisa Swiss Mocha atau Vanila.Anda boleh memilih untuk kuruskan badan menggunakan kaedah yang cepat dan selamat dengan DR DIET.

Pastikan anda boleh kuruskan badan anda dalam masa terdekat dan boleh memakai semua baju pilihan anda.


Harga :RM 367.00 1 kotak(21 bungkus)

Anda boleh dapatkan harga RM 332.00 sekotak jika anda menyertai sebagai Ahli.Maklumat lanjut boleh hubungi kami.

Pengedar diperlukan untuk menjual produk ini.

Anda boleh buat tempahan dengan hubungi 0139763858

No comments:

Post a Comment