Followers

JOIN OUR BUSSINESS

Kisah Benar Kejayaan Ahli Elken-JoonLiang

Tidak disangka bahawa Joon Liang sedang berhadapan dengan maut.

Beliau seorang pelari sejak muda; tidak merokok ataupun minum minuman keras. Beliau mengamalkan makanan sihat, bersenam secara nalar dan tidur awal.

Namun pada suatu petang, seluruh hidupnya berubah; buat selama-lamanya.

Bau hanyir di bilik mandi. Joon Liang merenung muntahnya di dalam singki. “Ketidakhadaman,” beliau membuat kesimpulan. Tetapi malang, doktornya ada kesimpulan yang berbeza.

Joon Liang sedang mengalami kegagalan buah pinggang. Paras kreatininanya adalah 13 kali lebih tinggi daripada normal. Selagi belum ada penderma organ, dialisislah satu-satunya harapan beliau.

Beliau tidak lagi bermimpi menjadi seorang jurutera, hanya berharap akan sembuh daripada penyakitnya. Akhirnya ada seorang penderma organ yang sesuai dengannya: iaitu ibunya. Walaupun pembedahan itu berjaya, paras kreatininanya masih tinggi. Doktor mengesyorkan air osmosis songsang

Itulah kala Joon Liang menemui Sistem Penulenan Air RO Bio Pure Elken. Bebas bahan cemar dan benar-benar sempurna, air ini menormalkan paras kreatininanya dalam masa 3 bulan!

Sambil beliau mengembalikan tahap kesihatannya, Joon Liang menghayati budaya penyayang dan sanggup berkongsi Elken. Kini beliau berani bermimpi semula dan berikrar untuk menjayakan orang lain. Sudah 8 tahun sejak Joon Liang menyertai Elken secara sepenuh masa. Pada Joon Liang, dan ramai lagi yang dijayakannya, semuanya adalah kerana air yang sempurna dan kerjaya yang sempurna.

No comments:

Post a Comment