Followers

JOIN OUR BUSSINESS

Kisah Benar Kejayaan Ahli Elken-Sathiya

Transformasi yang Didambakan

Tidak ramai kanak-kanak yang menaiki kereta api ke sekolah setiap hari.

Hanya Sathiya.

Ayahnya, seorang pemandu kereta api, mengenakan peraturan yang ketat. Dia harus menghabiskan kerja sekolah dan membantu meringankan kerja rumah pada hujung minggu dan semasa cuti sekolah.

Tetapi selepas Sathiya berkahwin, dia dan isterinya berpindah untuk tinggal berasingan, namun terpaksa mengalami banyak keperitan hidup.

Malah mereka mendapati amat sukar untuk memperoleh pendapatan yang cukup untuk menampung makan minum dan pakai sehari-hari.

Berazam untuk menamatkan kemiskinan, Sathiya bekerja dengan lebih kuat lagi sehingga dia berjaya dinaikkan pangkat daripada penolong pengurus kepada HOD (Ketua Jabatan) kemudian menjadi seorang usahawan.

Kehilangan segala-galanya. Betul-betul dalam semalaman sahaja dia jatuh kedana semula.

Banyak perniagaan MLM & Insurans yang diterokainya rugi atau gagal.

Sudah diduga, apabila Elken muncul di hadapannya, Sathiya amat ragu-ragu.

Daripada tidak yakin pada perjumpaan Elken yang pertama, dia mengambil keputusan untuk menyiasat dengan lebih lanjut tentang Elken pada perjumpaan yang kedua, dan dia memberi peluang kepada Elken.

Setelah itu, dia memberi peluang kepada dirinya. Satu peluang untuk membina semula kerjaya dan kehidupannya. Dalam tempoh 3 bulan, dia menerima pendapatan 5 angka yang pertamanya sekali gus mendapat sokongan daripada isterinya.

Nasib Sathiya berubah. Begitu pantas sekali.

Lebih menyeronokkan lagi, Sistem Pendidikan, produk, budaya penyayang dan sanggup berkongsi Elken telah membantu Sathiya membina kesihatan dan kewangan orang lain.

Kini dia sudah bebas daripada segala hutang-piutang, Sathiya telah berjaya mengatasi segala kesulitan kewangan dan terus dibina oleh Elken sementara dia pula membina orang lain di sekelilingnya.

Sungguh indah kehidupan ini. Akhirnya.

Elken. Menjayakan Anda untuk Menjayakan Bangsa

No comments:

Post a Comment